[Talk-cz] Izometrická 3D mapa z OSM

Aleš Janda openstreetmap na kyblsoft.cz
Úterý Březen 9 08:25:12 UTC 2010

Ahoj,

na lesy chystám specialitku - budou tam opravdu stromy (resp. textury stromů), i
když spíše tu a tam strom než hustý porost. Důvodem pro řídký les je asi 3x
menší výpočetní náročnost (a hustý les stejně - alespoň v mém podání - vypadá
dost neuspořádaně, opticky to tedy bude cca stejné).

Zatím ale řeším to, že některé polygony jsou zmršené, protínají samy sebe =>
špatně rozpoznám směr bodů polygonu (po nebo proti hodinovým ručičkám) => špatně
rozpoznám vnitřek polygonu a stromy jsou zcela mimo. Tohle je teda obecný
problém, nejen pro les, ale např. i pro správné určení výšek (musím vědět, co
nad čím leží).

Až tohle vyřeším (snad už v řádu dnů), budou lesy :-)

Aleš Janda