[Talk-cz] Existuje možnost generování pouze mapy katastrálních územé v SVG

Frettie frettie na gmail.com
Úterý Březen 9 20:05:51 UTC 2010

Odpovím oběma, týká se to v podstatě obojího - tudíž, o tom XAPI vím,
ale tomu generování přímo z osmarenderu bych se chtěl vyhnout -
existuje li xml soubor, tak to musí jít i elegantněji. (nicméně takhle
by to bylo snažší). :)

Uvidíme, počkáme a uvidíme, díky za reakce.

J.