[Talk-cz] Existuje možnost generování pouze mapy katastrálních územé v SVG

Mike mike na mikecrash.com
Středa Březen 10 17:52:33 UTC 2010

No já nemám na mysli XAPI,a le udělal jsem si vlastní prográmek, který z
XML OSM dokáže vycucat takové věci a dělat i další divy. Někdy to dám na
web a udělám i balíčky pro Debian, zatím to mám ale v takovém pracovním
stavu s různými tasky, které jsou an jedno použití a jinak k ničemu.
Takže až to vyčistim.