[Talk-cz] Import KÚ

jzvc jzvc na tpfree.fdns.net
Středa Březen 10 20:14:08 UTC 2010

Dne 7.3.2010 20:40, Stanislav Brabec napsal(a):

> Není hamlet spíš samota s pár chalupami?

Asi tak.

K renederu, az bude mit aspon kazda "vesnice" nad 10k obyvatel zadanej
ten pocet, tak ma smysl protlacit do mapniku aby to bral v potaz. Ty
pocty nemusi byt nijak extra udrzovane, nevim nic o tom, ze by se u na
za poslednich 20let menily vesnice hromadne v mesta. V nekterych
pripadech lze udelat s citem vyjimku. Napr ja jsem si dovolil Usti n.L.
oznacit jako city, ac oficielne nesplnuje podminku 100k obyvatel (ma
jich neco kolem 90k).