[Talk-cz] Import KÚ

jzvc jzvc na tpfree.fdns.net
Středa Březen 10 21:07:56 UTC 2010

Dne 6.3.2010 14:02, Mike Crash napsal(a):
> [...]
>
> Import sice je, ale je tam spousta nedodělávek, teď mažu staré věci, pak
> jsou tam prý nějaké duplikace, na což se musím taky podívat, chce sladit
> státní hranice, pak jsou tam chybějící města, chybějící závislosti, také
> špatně označené obce, například některé vesnice jsou součástí města a
> nevím, zda je neoznačit spíš jako suburb, administrativně by to tak mělo
> být, ale zase mi docela vadí, že suburb je v mapniku kreslen větším
> písmem než village, v podstatě stejně jako town, což je také divné. Tak
> nevím, zda tam nenechat village nebo hamlet a nedávat suburb. Váš názor?

Zdravim, jen pro info, nektera ku jsou v relacich lv 8 i 10 zaroven, coz
je IMO nesmysl ??, pokud lv 8 nezahrnuje jeste dalsi ku lv 10. Nektera
ku lv 10 pak nejsou potomky ku lv 8 a to pres to, ze 8ckova relace je
ohranicuje. Zaroven jsou vsechny tyto relace potomky relace lv 7 (okres)
coz by asi byt nemely, melo by to byt hiearchicky serazeno. Bude toho
asi celkem dost. Nevim co delas, tak ti do toho nebudu hrabat, samply z
okresu Teplice:

Újezdeček, lv8 + 10 ohranicuje totoznou oblast jedineho ku.
Žalany - lv 8 obsahuje ku Žalany lv 10, ale uz ne ku Černčice u Žalan
(10), ktere ale ohranicuje.

---
BTW: Nedostanem se do sporu s nasimi sousedy ? Co sem tak zbezne nahlid,
tak vetsina hranice z importu spis zvetsuje nase uzemi :DD