[Talk-cz] Izometrická 3D mapa z OSM

MP singularita na gmail.com
Čtvrtek Březen 11 03:47:53 UTC 2010

>  udělal jsem novinku v mapě: vykreslování stromů v lesích a parcích (ale ne v
>  městské zeleni).
>  Momentálně vygenerováno v Kralupech, postupně se tím bude dogenerovávat celá ČR.

Vypadá to zajímavě, ale zdá se mi, že ty stromy jsou poměrně dost
tmavé, skoro až černé.

A když jsem si prohlížel ty lesy, tak mně napadla další věc, co by se
tam mohla vykreslovat - vzletové a přístávací dráhy na letišti, včetně
okolních pojížděcích drah a stojánek (na rendering by to nemuselo být
složitější než silnice, svým způsobem to je jen trochu tlustší
silnice, i když vykreslovat to i s kompletním značením by bylo pěkné
:). Ruzyňské letiště teď vypadá na té 3D mapě takové dosti prázdné ...

Martin