[Talk-cz] Import KÚ

Mike mike na mikecrash.com
Čtvrtek Březen 11 05:27:18 UTC 2010

Ano presne tak, už jsme se tady o tom bavili a dohodli se na tomto
způsobu. Jinak stale pokracuju, delam statni hranice (se SR je hotova),
opravil jsem duplikace, až dodělám hranice, budu dodělávat obce, abych
je mohl přiřadit ke hranicím a pak přijde na radu kontrola závislostí,
jsou tam také chybějící závislosti (nešly moc automaticky přiřadit kvůli
rozdílným názvům).