[Talk-cz] Czechaddress a katastrální mapa jako zdroj

Jirka Daněk juraad na gmail.com
Čtvrtek Březen 11 16:41:13 UTC 2010

Zdravím diskusi!

Přemýšlel jsem, jak by bylo možné zautomatizovat vytváření adresních bodů, a
došel jsem k tomu, že by bylo velice výhodné vytahat z katastrální mapy
souřadnice budov a příslušná čísla popisná. Navíc to nevypadá zas tak
složitě:

Texty v katastrálních mapách získaných z WMS jsou vždycky co se pixelů týče
stejně velké, k rozpoznávání by tak stačilo jen porovnávat pixely mapy s
maskou každého písmene. To jsem už zkoušel a funguje to docela dobře (jen je
to možná zbytečně pomalé...)

Pro práci s WMS, souřadnicemi a vůbec se dá použít kód z Traceru, tato část
je tedy vlastně hotová

Dát dohromady rozpoznané "tečky" - def. body budov a číslice z čísel
popisných by také mělo být zvládnutelné

Takže bych se chtěl zde fóra /:P/ zeptat, 1) zda by ta věc k něčemu byla, 2)
zda je celá věc opravdu tak jednoduchá, jak se mi zdá (s programováním moc
zkušeností nemám) a hlavně, 3) jak by se celá věc měla používat. Jako
přijatelný scénář mi přijde okopírovat chování Trackeru, tedy že by se v
JOSM kliklo, v katastrální mapě by se našel nejbližší definiční bod a ten by
se vložil do JOSM otagovaný svým č.p.

Těším se na další spolupráci,
Díky, Jirka

--