[Talk-cz] Izometrická 3D mapa z OSM

Aleš Janda openstreetmap na kyblsoft.cz
Čtvrtek Březen 11 22:12:08 UTC 2010

Zdravím,

On 11.3.2010 09:39, Petr Nejedlý napsal/a:

> Vypada to uzasne!

Díky :-)

> Tady roste strom z namesti:
> http://osm.kyblsoft.cz/3dmapa/?zoom=17&lat=75.54991&lon=16.6067&layers=B
> Nicmene podle Mapniku je to asi slozeny multipoly, protoze uprostred ma
> byt jeste kousek zelene:
> http://osm.org/go/0Jv16lmJC-

Díky, koukal jsem na to. Problém je v tom, že já kontroluju, jestli nějaký strom
neleží u cesty, nikoli na nějaké ploše. Čili strom neroste na kraji toho
náměstíčka, ale v prostředku je to daleko od všech bodů (i jejich spojnic),
kterých by se mohl zachytit. Samozřejmě by měl kontrolovat, jestli neleží v
nějakém polygonu, ale… na druhou stranu, náměstí v parku nemá co dělat :-) Takže
jsem z toho udělal multipolygon, kde to náměstí je „díra“ v parku. Až se obnoví
data a znova vykreslí, strom zmizí :-)

Aleš Janda