[Talk-cz] Izometrická 3D mapa z OSM

Aleš Janda openstreetmap na kyblsoft.cz
Čtvrtek Březen 11 22:16:12 UTC 2010

Zdravím,

> Ale renderer má problémy s objekty tvořenými relacemi:
> http://osm.kyblsoft.cz/3dmapa/?zoom=17&lat=75.7156&lon=14.41967&layers=B
> http://www.openstreetmap.org/?lat=50.06402&lon=14.42015&zoom=17&layers=B000FFF
>
> Zeď kolem Slavína tam nakreslená je, budova chrámu není, parková zeleň
> není, zeď kolem Vyšehradu není (i když u obvodu Vyšehradu si stěžoval
> validátor, že prý to není dobře, ale nevím proč).

Díky za upozornění. Koukám, že ten Slavín je vyloženě lahůdka pro renderery -
outer polygon je tvořen mnoha cestami, který je spojen v jeden. Doteď jsem ani
netušil, že to taky lze (ačkoli - zdá se to šikovné) a můj renderer s tím
nepočítá. Počítá s jedním outer polygonem a s mnoha inner polygony, které však
vždy stojí samy o sobě.

Nicméně, zapracuju to tam :-)

> Kdyby byly na křižovatkách semafory a zákazy vjezdu, mohlo by to být i
> pro motoristy...

To je zajímavé; jak byste si představoval např. zákaz vjezdu? Značku? Ta by
nebyla téměř vidět, semafor už možná ano, ale je to otázka…

Aleš Janda