[Talk-cz] Izometrická 3D mapa z OSM

Aleš Janda openstreetmap na kyblsoft.cz
Čtvrtek Březen 11 22:30:49 UTC 2010

Zdravím,

> Určitě by se takhle měly renderovat i ojedinělé stromy.

Určitě, přidělám.

> Pak by neškodila textura pro hřbitov (s plastickými náhrobky?)

U těhle textur to je ošemetné. Já totiž nijak spolehlivě nepoznám, jak natočené
ty hroby jsou. Člověk to odhadne (prostě podél zdi, bývá to pravoúhlé), ale pro
obecný tvar mě nenapadá žádný pěkný způsob odhadnutí natočení. Kdyby někoho něco
napadlo, nebráním se tomu :-)

 > a pro lomy

Tohle by snad šlo, ale dost špatně se mi odhaduje, jak by to vypadalo - lom je
hodně plastický. Uvidím.

> Chybí vykreslování vodních kanálů (viz centrum českých Budějovic)

Vida, doplnil jsem, přegeneruji, díky :-)

> A jestli by se daly nějak nenápadně zahrnout aspoň názvy sídel nebo
> čísla silnic - takhle šlověk nemá žádný záchytný bod kromě tvarů
> rybníků nebo městských center

Názvy mě taky docela pálí - občas mám problémy poznat, kde jsem, i když to tam
znám. Problém názvů je však ten, že je chce pro každý zoom generovat znova (a
jinak) - při menším zoomu relativně hodně velká písmena, která při větším zoomu
se zmenšují (nebo zmizí úplně) a případné nové se objevují.
Zatím to celé generuju jako jeden velký obrázek na maximální zoom a menší zoomy
vzniknou prostě jen zmenšením těch velkých. Toto by přestalo fungovat, musel
bych mít nějakou překryvnou vrstvu a tu dodávat zvlášť.

Rozhodně to někdy budu řešit, ještě ale nevím kdy. Díky.

Aleš Janda