[Talk-cz] Import KÚ

Mike mike na mikecrash.com
Pátek Březen 12 19:17:13 UTC 2010

Jo ještě doplním - v některých závislostech jsou chyby resp. jsou tam
chybějící závislosti, na což jzvc asi také upozorňoval, vím o tom a
budu to řešit po dodělání státní hranice - je hotová kromě Německa, teď
je ale down, prý tam dělají nějakou kabeláž a asi to bude celý víkend,
takže to asi do konce týdne nedodělám. No nic, aspoň si odpočinu :)