[Talk-cz] Village vs. suburb

jzvc jzvc na tpfree.fdns.net
Pondělí Březen 15 22:41:36 UTC 2010

Dne 15.3.2010 22:11, Mike napsal(a):
> [...]
> samostatně Zlatníky a Hodkovice.
>

> Závěr: Já se přikláním ke značení jako suburb. Dokonce se nabízí, aby
> bylo k relai KU s admin_level=10 přiřazen admin_center tohoto suburb,
> protože to většinou souhlasí s KU, čímž dostaneme kompletní návaznosti,
> i když ne všude tohle platí.
>
> Co vy na to? Je mi jasné, že někdo bude proti značení suburb (také to
> nevidím jako ideální, ale přesto nejlepší), ale pak navrhněte
> programátorské řešení, jak dostat z OSM správné adresy i s tím, aby to
> fungovalo nejen u nás, ale i globálně, když budou chybět hranice.

Zdravim,
bylo tu nekolikrat, neresit jak se to renederuje a dalsi technicke
aspekty, resit jak je to spravne.
Takze suburb je spravne v obou pripadech. Technicky se da jakekoli
aplikaci vysvetlit, ze v nekterych pripadech ma suburb hodit na jednu
hromadu s obcemi a nekdy je dat do vztahu s obci kam patri, nekdy je
trebas i uplne vyjmout ....
Importovane prehledky toto neresi, to ze je nejake ku soucasti vyssiho
celku neni totez jako soucast obce, i kdyz v mnoha pripadech je vazba 1:1

Kde ma ku administrativni centrum (pocitam ze to bude jeznoznacne ve
znacnem % pripadu) tak samozrejme priradit.