[Talk-cz] Izometrická 3D mapa z OSM

Aleš Janda openstreetmap na kyblsoft.cz
Středa Březen 24 22:28:10 UTC 2010

Zdravím,

ten úspěch byl trochu větší - zejména se to objevilo na reddit.com, což je
nějaký patrně hodně navštěvovaný server, protože mi z něj v pondělí proudil 1
nový návštěvník za vteřinu :-) Server to málem neudýchal, odezva byla 5 vteřin,
ale paráda, mapa se stala poměrně známou.

Také jsem dal na stránku informaci o tom, že pokud program na převod do 3D
modelu někdo chce, ať mi napíše. Od pondělí mi napsalo 23 lidí z různých koutů
světa, co o něj měli zájem. Tak snad z toho něco bude :-)
Jinak jsem to tedy uvolnil pod GPL v3 a dnes jsem dal odkaz na stažení toho
programu:
http://osm.kyblsoft.cz/3dmapa/info
Pokud si ho tedy někdo chcete vyzkoušet, můžete :-) (Teda nezkoušel jsem to
kompilovat ve Windows…)

Aleš Janda