[Talk-cz] Izometrická 3D mapa z OSM

Jiří Nováček gfreshman na gmail.com
Čtvrtek Březen 25 10:48:25 UTC 2010

"reddit.com, což je nějaký patrně hodně navštěvovaný server"
:D tak to me pobavilo, ano reddit je hodne navštěvovaný, podobný server je
digg.com (nenáviděný druhou stranou a naopak) a u obou je dost běžné že
stránka zde zmíněná zažije totální zahlcení. Už se s tím i počítá a
používají se mirrorovací služby které uloží snímek webu ještě než spadne
(což u celé mapy samozřejmě dost dobře nelze). Jinak gratuluji k pěknému
projektu, napadlo tě vůbec že to bude mít takový ohlas?

Ta mapka z http://hongkong.edushi.com/ je nářez...a třeba ty otexturované
hriště a stadiony by mohly jít realizovat i v Kýblmapě ...?