[Talk-cz] Izometrická 3D mapa z OSM

Aleš Janda openstreetmap na kyblsoft.cz
Sobota Březen 27 15:00:13 UTC 2010

Zdravím,

> "reddit.com <http://reddit.com>, což je nějaký patrně hodně navštěvovaný
> server"
> :D tak to me pobavilo, ano reddit je hodne navštěvovaný, podobný server
> je digg.com <http://digg.com> (nenáviděný druhou stranou a naopak) a u
> obou je dost běžné že stránka zde zmíněná zažije totální zahlcení. Už se
> s tím i počítá a používají se mirrorovací služby které uloží snímek webu
> ještě než spadne (což u celé mapy samozřejmě dost dobře nelze).

Pohybuju se prakticky jen na českém internetu, takže tyto dvě stránky jsem v
podstatě neznal. Nicméně ano, byl jsem do značné míry zahlcen :-)

> Jinak gratuluji k pěknému projektu, napadlo tě vůbec že to bude mít takový ohlas?

Tak to jsem netušil vůbec, od začátku jsem to bral jako jeden z hurá-nápadů -
víceméně jako takovou blbůstku. Divím se, že to má takový ohlas, divím se, že už
něco takového někdo neudělal dávno, ale ten zájem mě samozřejmě těší :-)

> Ta mapka z http://hongkong.edushi.com/ je nářez...a třeba ty
> otexturované hriště a stadiony by mohly jít realizovat i v Kýblmapě ...?

Proti texturám nic nemám, ale zrovna tato mapka je prý ručně kreslená. Tomu se
chci určitě vyhnout - musí to umět pouze to, co je v OSM datech a musí to
generovat robot. Pokud máte nějaký nápad, jak toho za těchto podmínek dosáhnout,
nejsem proti ;-)

Anebo ještě lépe, pokud máte nějaký komplexnější nápad - stáhněte si zdrojáky,
zkuste je pochopit ;-) a nějak nápad zapracujte. Ale to samozřejmě nemůže každý.

Aleš Janda