[Talk-cz] Izometrická 3D mapa z OSM

Jiří Nováček gfreshman na gmail.com
Sobota Březen 27 19:07:52 UTC 2010

 >Tak to jsem netušil vůbec, od začátku jsem to bral jako jeden z
hurá-nápadů -
>víceméně jako takovou blbůstku. Divím se, že to má takový ohlas, divím se,
že už
>něco takového někdo neudělal dávno, ale ten zájem mě samozřejmě těší :-)

Tak mít hurá-nápad je jedna věc, ale zrealizovat ho...to si nějaký ten ohlas
zaslouží.
Nějaké to generování 3D modelu z OSM jsem už na OSMwiki potkal, ale asi z
toho tehdy negenerovali veřejně přístupnou mapku.

>Proti texturám nic nemám, ale zrovna tato mapka je prý ručně kreslená. Tomu
se
>chci určitě vyhnout - musí to umět pouze to, co je v OSM datech a musí to
>generovat robot. Pokud máte nějaký nápad, jak toho za těchto podmínek
dosáhnout,
>nejsem proti ;-)
>Anebo ještě lépe, pokud máte nějaký komplexnější nápad - stáhněte si
zdrojáky,
>zkuste je pochopit ;-) a nějak nápad zapracujte. Ale to samozřejmě nemůže
každý.

Tak jistě, dělat něco ručně u tohoto nemá smysl. Právě sem myslel že
přiřadit automaticky texturu do polygonu s tagem pro fotbalové hřiště by
mělo být možné. Zdrojáky jsem si stáhl a měl v plánu se pokusit něco
pochopit, ale odložil jsem plán na dobu až bude více času (?nikdy?) :)

Ještě otázka: Jak to vypadá s distribuovaným zpracováváním/renderováním?
Nebo alespoň to také zmiňované manuální "požádání" o přednostní překreslení
pro daný kus mapky (obdoba přidání "/dirty" za adresu tile u mapy na osm.org)
by se občas hodilo.