[Talk-cz] Izometrická 3D mapa z OSM

Aleš Janda openstreetmap na kyblsoft.cz
Sobota Březen 27 21:29:21 UTC 2010

 > No, kolik by jsi potreboval prostoru pro mirror cely mapy? Treba by se s tim
dalo nedo celat...

Celá mapa zabírá 30 GiB, nicméně to zahlcení bylo prakticky jen v pondělí. Teď
tam přijde jeden člověk za několik minut, což server zvládá v pohodě. Takže
díky, teď to není třeba.

Každopádně pokud byste někdo chtěl rozjet takový mapový server třeba pro celý
svět, anebo jen nějakou oblast, ale s extrémním zoomem, tak proč ne :-)
Uvažoval jsem o zvětšení zoomu o 1 stupeň, ale to by pak mapa zabrala 80 GiB, a
taky renderování by bylo pomalejší. Jedině udělat větší zoom jen na
frekventovaných místech, ale tím se to zase trochu zesložiťuje…

Aleš Janda