[Talk-cz] Izometrická 3D mapa z OSM

MP singularita na gmail.com
Neděle Březen 28 14:01:03 UTC 2010

Podle pravidel fotbalu má hřiště nějakou danou velikost -
http://en.wikipedia.org/wiki/Association_football_pitch, takže pokud
je to příliš velké, tak je možné, že někdo otagoval pomocí
sport=soccer i okolní tribuny, zázemí a tak .... (a pokud moc malé,
tak jde nejspíš o trénínkové hřiště pro dorost nebo tak něco :)

Druhá možnost je, že pokud jsou dvě (nebo více) hřišť vedle sebe
(občas fotbal, ale celkem často např. tenis, kdy je v jednom areálu X
hřišť navzájem oddělenými pouze ploty a je to otagoivané celé jako
jeden obdélník), tak ten kdo to mapuje prostě nakreslí nějaký obdélník
(případně jiný polygon) kolem celého areálu a už se neví kolik hřišť
je uvnitř (a pak to nejde tak jednoduše texturovat ...)

> A také je škoda, že při importu z UHUL se nezachovala informace o druhu
lesa.

Možná by to šlo nějak doplnit - brát existující polygony z UHULu jeden
po druhém, zjišťovat typ lesa (coniferous/deciduous, případně mixed -
a u těch mixed pak případně zvážit, jestli by se ten les nedal
rozetnout na listnaté a jehličnaté části), na polygon se plácne
patřičný tag a jede se dál :)

Martin