[Talk-cz] Izometrická 3D mapa z OSM

hanoj ehanoj na gmail.com
Úterý Březen 30 14:08:19 UTC 2010

http://www.pozemni-stavitelstvi.wz.cz/pos72.php

> Jedna možnost je taková, že by se udělala kontrukce valbové střechy a
> pak se nějakou heuristikou vynechávalo "seříznutí" na některých
> stranách, kde tvoří v půdorysu trojúhelník. U nějakých hodně složitých
> střech se asi sedlová moc nepoužívá.
*** sedlova strecha je vychozi model dvou sikmych rovin. Slozitost
pudorysu budovy nehraje roli. Sedlova strecha je ta z toho algoritmu
ale bez valby. Sikme cary v mistech uzlabi zustavaji.

> Problém bude v tom, že u cca čtvercových staveb nebudeme znát
> orientaci střechy - tedy kde má střecha štíty a kde je seříznutá.
*** u ctvercovych staveb to bude nejspise plocha nebo stanova strecha,
nebo tak neco. Urcite ne sedlova.

hoj
hanoj