[Talk-cz] [off-list] Izometrická 3D mapa z OSM

Aleš Janda openstreetmap na kyblsoft.cz
Sobota Květen 1 16:15:13 UTC 2010

Zdravím,

díky za zhodnocení a nalezení dalších chyb :-) Koukám, že ta oblast u Vyšehradu
je úplně protkána takovými renderovacími špeky a všemi druhy relací.

Na ty díry ve Slavíně jsem se koukal - a je to tím, že renderer zatím neumí
spojit si více „inner“ cest do jedné - každou bere jako extra díru. Ministerstvo
spravedlnosti je jiný případ - tam je každá budova „outer“, ale jinak stojí
úplně zvlášť - nejsou tedy outer proto, že by byly spojené v jednu velkou cestu.
S tímto si renderer tedy ještě neporadí, nicméně dodělám ;-)

Ve Slavíně ty cesty v relaci byly zpřeházeny a navíc různými směry - ano, toho
jsem si všiml, když jsem to dělal ;-) ale Mapnik si s tím poradí, ta moje mapa
si s tím musí poradit taky :-)

Ohledně zdí - tam bude asi trochu problém s nekolmostí, zejména u ostrých hran.
Teď dávám např. na spojnice silnic, tratí atd. kužel, který způsobí zaoblení při
změně směru cesty - všechno pak pěkně navazuje, ať už je tvar jakýkoli. Tohle tu
nebude možné.

Každopádně díky, pak zapracuju.

Mimochodem, náhodou jsem našel nějaký fork mého programu - ten člověk tam
zapracoval i tramvajové linky, pláže, poštovní schránky, vylepšil koleje atd. Je
to zde: http://bitsteller.bplaced.net/osm/
Napíšu tomu člověku a některé vlastnosti přetáhnu :-)

Aleš Janda