[Talk-cz] Izometrická 3D mapa z OSM

Aleš Janda openstreetmap na kyblsoft.cz
Středa Květen 5 21:39:28 UTC 2010

Zdravím,

díky za report. Díval jsem se na to, a to závodiště má tag leisure=stadium,
proto se tak vykreslí. Nicméně si myslím, že závodiště neodpovídá definici stadionu
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:leisure
ačkoli jinak nevím, co za leisure tam dát (asi nic). Jinak mi přijde, že
renderovat stadiony ve 3D smysl má - jsou většinou „prostorově významné“.

Aleš Janda