[Talk-cz] tagovaní: vodní plochy, landuse... a ještě jednou zahrady

"Petr Morávek [Xificurk]" xificurk na gmail.com
Úterý Květen 18 21:19:15 UTC 2010

CZ_Tibo napsal(a):
> 4) u vesnických zahrad opravuju leisure=garden na landuse=residential+residential=garden, s vědomím, že až bude něco vhodnějšího, tak to zase přetaguju. Na sídlištích jen landuse=residential, možná by někde mohlo být landuse=village_green (liší se vesnická zeleň od městské zeleně?)

Po diskuzi v tagging mailing listu se dospělo k tomu, že v britské
angličtině se používá pojem garden pro podobně rozsáhlou skupinu oblastí
jako u nás v češtině. Takže spíše než se snažit nějak zúžit tento obecný
pojem, bude lepší zavést zpřesňující tagy pro určení konkrétního druhu
zahrady.
Na základě diskuze a wikipedie jsem dal dokupy první návrh
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Proposed_features/Garden_specification
tak pokud máte, co říci na dané téma, zapojte se do diskuze ;-)

Zdraví,
Petr Morávek