[Talk-cz] Dalnice vs Silnice pro motorova vozidla

hanoj ehanoj na gmail.com
Pondělí Květen 31 10:53:10 UTC 2010

> Silnice by mela byt znacena podle typu, jak je vedena u spravy silnic
> akomunikaci. Pokud je to Rko, tak by to melo byt trunk. Taky jsem nikdy
> nechapal, proc se to u nas Rko znaci jako motorway.
*** mame dve kategorie dva ruzne zpusoby jak usporadat 3 tridy vedene
u spravcu komunikaci:

1) 4 prouda silnice zpravidla I. trida s urovnovym krizenim, muze byt
i smerove delena v parametrech tridy S, rychlosti (50)60 az (80)90
km/h
2) silnice parametru R s mimourovnovym krizenim, rychlosti 80 az 130 km/h
3) dalnice parametru D s mimourovnovym krizenim, rychlosti 80 az 130 km/h

a) navrh
trunk 1) 2)
motorway 3)

b) puvodni reseni
trunk 1)
motorway 2) 3)

http://wiki.openstreetmap.org/wiki/WikiProject_Czech_Republic/roads_tagging

> Co se tyce navigace, tak podle OSM odhad rychlosti je temer nemozny,
> protoze prave treba Rka jsou jako dalnice, take neexistuje zadne znaceni
> omezeni rychlosti, nejde poznat, zda je silnice v obci nebo ne, treba
> jizni spojka ma omezenou rychlost, coz tam taky tusim neni spravne.

*** popisovany problem resi maxspeed s motorway nebo trunk to az tak nesouvisi.
*** fakticky rozdil mezi R a D v Cesku laik nepozna.

hanoj