[Talk-cz] duplicity v dibavod-baziny

MP singularita na gmail.com
Pondělí Listopad 1 00:05:05 UTC 2010

 On Sun, 31 Oct 2010 19:52:34 +0100, "Petr Morávek [Xificurk]"
 <xificurk na gmail.com> wrote:
> Právě jsem zjistil, že některé bažiny se naimportovaly vícekrát, viz
> např.
> http://www.openstreetmap.org/browse/way/82858253
> http://www.openstreetmap.org/browse/way/82791642
>
> Teď co s tím? Je to jen nějaká lokální anomálie, nebo je problém
> většího
> rozsahu? Asi by to chtělo poopravovat nějak strojově.

 Je to problém většího rozsahu (co tak koukám na různá místa tak bych
 tipl celá ČR).
 Validator v JOSM to umí najít a jedním tlačítkem všechny duplicitní
 bažiny ve stažených datech eliminovat (z X kopií nechá jen jednu a to tu
 s nejnižším ID), což osobně dělám všude kudyma při editaci projdu, Nevím
 o tom, jestli existujě nějaký plně automatický nástroj. Pokud by
 existoval nějaký co na to jde z dumpu, tak by bylo riziko, že více lidí
 použije na ty samá data jiný nástroj, kdy každý z nich má jinou logiku
 kterou z těch duplicitních cest nechat a tak by jeden smazal první z
 nich jako duplikát, jeden tu druhou a nebyla by tam pak nakonec ani
 jedna.

 Martin