[Talk-cz] zemský pokryv - využití CORINE dat

MP singularita na gmail.com
Pátek Listopad 5 11:57:19 UTC 2010

 On Fri, 05 Nov 2010 11:13:45 +0100 (CET), Zdeněk Pražák
 <ZPrazak na seznam.cz> wrote:
> Díval jsem se, že například v Rumunsku probíhá import dat o zemském
> pokryvu (lesy, pole atd) s využitím dat European Enviroment agency
> (EEA) - project CORINE.
> Nebylo by možné obdobná data z projektu CORINE  využít i pro import
> zemědělské půdy v ČR.

 Pokud už někde importují, tak s licencí asi problém nebude. Otázkou je
 ale kvalita dat.
 Jak moc přesná ty data jsou a jak jsou stará? Zemědělská půda je trochu
 vidět z ortofota (uhul, yahoo), s poměrně slušnou přesností je vidět i v
 katastrální mapě z CUZK. Jak kvalitní ve srovnáním z tímhle jsou data z
 CORINE?

 MArtin