[Talk-cz] Filtr gpx

Pavel Zbytovský mail na zby.cz
Neděle Listopad 7 12:40:16 UTC 2010

Tak tohle jsem už taky jednou řešil, dá se to udělat docela jednoduše -
prohledáním všech GPXek nějakým regulérním výrazem.

Řekněme, že máme bod 14.235, 50.124 - tak se dá snadno nalézt soubor
obsahující souřadnice 14.23???, 50.12???  - to sice bude čtverec a ani se
nedá nastavit triviálně jeho velikost, ale na obecné vyfiltrování by to
mohlo stačit.

Tohohle se dá dosáhnout na unixu grepem, nebo na win pomocí Total
Commanderu. Nabídka Hledání souborů
> soubory: *.gpx
> Hledat text:
   <trkpt lat="50.124[0-9]+" lon="14.23
> Regulární výraz: ano

Potom se Výsledek do panelu a nalezené GPXky zkopírovat do jiné složky,
odkud už půjdou do JOSMU..

Pavel / zby-cz