[Talk-cz] zemsk? pokryv - vyu?it? CORINE dat

Jakub Sykora kubajz na kbx.cz
Pondělí Listopad 8 10:32:53 UTC 2010

Ja tomu nerozumim, bud je to bitmapa nebo je to vektor. Jestli jsi chtel
rict, ze je ta bitmapa kvalitni (jakoze ma velke rozliseni), tak budiz,
protoze to opravdu ma.
Ale vypada to hezky...