[Talk-cz] Openlayers - kombinace vrstev v různých projekcích

Petr Dlouhý petr.dlouhy na email.cz
Pátek Listopad 12 21:19:45 UTC 2010

Ahoj,

není tu nějaký znalec Openlayers, který by mi dokázal poradit?

Snažím se prohloubit spolupráci mezi Prahounakole.cz a Openstreetmap.
Pokouším se dostat mapu z Prahounakole do Openlayers tak, aby byla lépe
ovladatelná a aby šlo jednoduše přepínat na vrstvy Openstreetmap. Ukázka
výsledku mého úsilí je na [1], konfigurační skript na [2].

Bohužel mi nefunguje správně přepínání mezi vrstvami Prahounakole a
ostatními.

Udělal jsem projekci, která převádí pixelové hodnoty z Prahounakole na WGS
(i na projekci Google). Když mám pouze vrstvu Prahounakole, tak vše
funguje správně - ukazuje to správnou pozici a funguje i ikonový overlay,
který je též ve WGS. Nefunguje ale overlay s hranicí mapy, který je v
projekci Google. Především ale nefunguje správně přepínání mezi ostatními
vrstvami a i ikonový overlay se nad nimi zobrazuje špatně. Je zajímavé, že
když vypnu vrstvu Prahounakole, tak se ikonový overlay zobrazí správně.

Nevíte tedy někdo, kde je chyba?

Poznámka na závěr: musel jsem upravit OpenLayers.Layer.XYZ, ve kterém byla
chyba (alespoň tak se mi to jeví) - viz [3].

[1] http://prahounakole.wz.cz/map.html
[2] http://prahounakole.wz.cz/prh.js
[3] http://trac.osgeo.org/openlayers/ticket/2892

--