[Talk-cz] Openlayers - kombinace vrstev v různých projekcích

Zbynek Winkler zbynek.winkler na gmail.com
Sobota Listopad 13 10:39:16 UTC 2010

Já jsem se snažil openlayers pochopit několik víkendů, ale nakonec
jsem to vzdal. Vlastní množství kódu a spousta všelijakých kejklů...
Projekce, maxExtent, resolutions, zoom, markery - všechno jeden velký
zmatek. Byl jsem rád, když jsem našel polymaps. Mají jen cca 50kB kódu
a je docela pochopitelný a že je třeba mít browser s svg mi nevadí.
Zbyněk