[Talk-cz] Fwd: [OpenStreetMap] duplicate nodes

"Petr Morávek [Xificurk]" xificurk na gmail.com
Neděle Listopad 14 21:49:58 UTC 2010

MP napsal(a):
> Jinak duplicitních bažin je asi 5000, při
> hromadném odstraňování by to chtělo být opatrný, aby se nakonec
> neodstranily obě kopie (někdo smaže první z těch duplicit, někdo tu
> druhou a nebude tam ani jedna).

Na tohle mám skript - už jsem to minulý týden pouštěl na část ČR, ještě
dodělám v následujících dnech zbytek. Po smazání duplicitních cest
ověřuji, jestli ten "originál" (cesta s nejnižším id) někdo mezitím taky
nesmazal, příp. to na mě začne řvát. Takže to není problém. Taky
kontroluju jestli některé cesty už nejsou přidány v nějakých relacích.

Petr