[Talk-cz] Tracer 7.1

Libor Pechacek lpechacek na gmx.com
Pondělí Listopad 22 19:35:37 UTC 2010

On Sun 19-09-10 18:46:20, Libor Pechacek wrote:
> Což takhle zkusit níže uvedené algoritmy?  Můj odhad je, že 2x dilatace,
> ztenčení a prořezávání až do konce dá pěkný, jeden pixel silný, uzavřený
> polygon.  Místa je na 2x dilataci ve stažené bitmapě zřejmě dostatek.

Tak jsem vyrobil plugin pro morfologické operace a chvíli s ním experimentoval.
S níže uvedeným nastavením jsem už získal v Kolovratech solidní bitmapu a
většinou i použitelné polygony.  Nicméně, vzhledem k použitému rozlišení je
posun výsledných polygonů nepřijatelný a také jsou některé polygony překvapivě
zdeformované.

No, třeba si budete také někdo chtít pohrát. :)  Na požádání můžu dodat i
debugovací patche do Traceru, které ukládají předzpracované bitmapy ve formátu
PNG.

Libor

-config.xml--------------------
  <bitmapFilters>
    <filter name="Morphology">
      <param name="operation" value="dilation" />
      <param name="repetition" value="2" />
    </filter>
    <filter name="Morphology">
      <param name="operation" value="thinning" />
      <param name="repetition" value="1" />
    </filter>
    <filter name="Morphology">
      <param name="operation" value="pruning" />
      <param name="repetition" value="4" />
    </filter>
  </bitmapFilters>
<downloader verticalSkip="560" tileSize="0.001" resolution="1600"
    url="http://wms.cuzk.cz/wms.asp?service=WMS&VERSION=1.1.1&REQUEST=GetMap&SRS=EPSG:4326&LAYERS=RST_KMD,RST_KN,hranice_parcel,dalsi_p_mapy&FORMAT=image/png&transparent=false"
    />

-kompilace-(Mono)-----------
$ gmcs -reference:../Osm.Kn.Trace.Server.Interfaces.dll -target:library Morphology.cs