[Talk-cz] Administrativní členění na mapě

Rolf GCC Rolf na atlas.cz
Pátek Říjen 1 18:55:11 UTC 2010

Zdravím, mám dotaz ohledně tzv. "administrativního členění" na mapě. OSM používám jako podkladovou mapu při navigaci v mobilním telefonu (v navigaci MapNav) a výrazné fialové čáry se  na malém displeji neskutečně pletou s lesními cestami, jinak jsou podle mě většině lidí úplně nanic :-/ Proto se chci zeptat, jestli někdo podobný problém neřešil a nevyřešil, případně jestli někdo neví o nějakém online rendereru, který by tohleto vůbec nevykresloval. CloudMade jsem zkoušel, ale tam to bohužel také nejde vypnout. Díky!