[Talk-cz] Import adresních bodů - Nekonzistence cuzk:km a mvcr:adresa

jzvc jzvc na tpfree.fdns.net
Sobota Říjen 2 11:21:48 UTC 2010

 Dne 2.10.2010 11:08, Petr Morávek napsal(a):
> [...]
> takže jedna část obce se dělí mezi více městských části. Podobně
> zmatené je psč, které je na tomto členění nezávislé a mám takový
> pocit, že opět může obsahovat jen určitý díl části obce...
> Třeba k nám na vesnici, co máme chalupu, běžně chodí dopisy s adresou
> tvaru "{část obce} {č.p.}, pošta {úplně jiná obec}, {psč}", naopak ve
> městě jsem neviděl že by tam někdo psal část obce nebo městskou část
> (leda že je to nějaká "anektovaná" vesnička na okraji).
> Řešení tohodle chaosu v osm bude chtít asi trochu pečlivější rozbor a
> přemýšlení než jen otázka, zda dávat is_in nebo addr:city.

Tenhle chaos je proste dan historicky a obavam se, ze to nikdo nevyresi.
Realne totiz neni ani CP schopna poskytnout seznam existujicich PSC -
tedy naprosto trivialni vec. To co maji na webu ke stazeni je neuplny a
navic to obsahuje spoustu chyb. Mel sem totiz tu cest s adresami
pracovat nekolik let (tisk, trizeni  ... hromadnych zasilek do ruznych
zemi) a pokud nekde existuje bordel, tak v CR naprosto dokonalej. Napr
ve Fr jsou schopni z adresy rict i to, kterej postak bude zasilku
dorucovat. Samozrejme ze lidi si vetsinou poradej a proto vam
korespondence dorazi i v pripade, ze je adresa neuplna nebo jinak spatne
udana. Otazka zni, zda a pripadne jak tenhle chaos dostat do OSM ;-).