[Talk-cz] prekryvani administranich hranic a cest

jan.bilak.osm@gmail.com jan.bilak.osm na gmail.com
Úterý Říjen 12 15:16:13 UTC 2010

Ahoj,

pro toho nového to není vůbec jednoduché. Kolik MB diskusí, wiki apod. by musel přečíst, aby získal všechny potřebné informace? A je reálné, aby je vstřebal hned napoprvé?
OSM je do jisté míry prezentována jako mapa, kde si každý může dokreslit kousek, který na mapě chybí. A těžko lze čekat, že někdo kvůli domalování kousku kolem jeho domu apod. stráví několik týdnů studiem nějakých pravidel.

Řešení vidím pouze v kontrole. Ať už automatické pro některé typy chyb, nebo manuální namátkové kontroly zkušenějšími.

Honza

----- Reply message -----
Od: "Mike" <mike na mikecrash.com>
Datum: út, 10. 12, 2010 13:17
Předmět: [Talk-cz] prekryvani administranich hranic a cest
Komu: "OpenStreetMap Czech Republic" <talk-cz na openstreetmap.org>

Kdysi jsme se o tom už bavili a shodli se, že je nebudeme spojovat s
ničím. Jenže na několika místech jsem si už všiml, že to někdo upravoval
a tak je součástí administrativní hranice třeba potok nebo silnice.
Tuším jsem to viděl někde u Říčan.

Ono je to těžký nějak koordinovat, když se na tom podílí tolik lidí a
každý na to má jiný názor a i když se na něčem shodneme, tak to pak
stejně dělá podle sebe. A nebo přijde někdo nový a začne to dělat úplně
jinak.

Mike