[Talk-cz] Koordinace mapov?n? turistick?ch tras K?T

Pavel Machek pavel na ucw.cz
Sobota Říjen 16 13:18:50 UTC 2010

Ahoj!

> Nechal jsem si to trochu projít hlavou a napadlo mě někam zakreslovat v hrubých
> obrysech vedení trasy.  Jinými slovy "vím že tudy někudy trasa vede, ale nebyl
> jsem tam".  Shodou okolností Radek už tento návrh měl, jen jsem neporozuměl
> hned. :)

No... a nestacilo by proste vyrobit way, ktera v hrubych obrysech
odrazi vedeni trasy, a dat ji do relace? (Mozna s note="tudy nekudy
vede turisticka znacka :-).

Uz to je velmi uzitecna informace, a nemusi byt vsechna data na metr
presna od nulteho dne...