[Talk-cz] import dibavod

Pavel Machek pavel na ucw.cz
Úterý Říjen 19 20:02:44 UTC 2010

Ahoj!

> Předpokládám že cesty se budou importovat následně, stejně jako tomu
> bylo u administrativních hranic. Mě by spíš zajímalo jestli jsou nějak
> řešené konflikty, některé body jsem viděl u zakreslených řek.

Konflikty se udelaji rucne az to bude uploadovane... bude potreba:

1) vybrat ze dvou rek tu hezci, a tu druhou smazat

2) u toho co je reka a ne potok zmenit tag na waterway=river. (je tam
waterway=stream, protoze potoku je podstatne vic nez rek).

3) napojit na existujici data

4) pospojovat na hranicich celeho stupne

(Ale zatim prosim jen mimo lon 14 a 15).

									Pavel