[Talk-cz] Hranice okresů a jejich chyby

jzvc jzvc na tpfree.fdns.net
Úterý Říjen 26 10:32:11 UTC 2010

Dne 7.10.2010 20:41, Mike napsal(a):
> To jsem nějak nepochopil, jak jsou zahrnuty Želenice do Ústeckého kraje?
>
> Tam je vazba jen:
> ČR-NUTS2-KRAJ-OKRES-OBEC-KATASTR. ÚZEMÍ
> Jednotlivé relace odkazují vždy o jednu níže, takže má být Želenice
> maximálně součástí okresu Most.
>
> Prosím dejte číslo špatné relace s popisem, ať víme, na čem jsme.

Ted uz je to mozna opraveno (nevim, jeste sem to nezkoumal), ale aby tu
byla odpoved, stacilo si stahnout rekneme ustecky kraj (relaci) +
vsechny jeji potomky (=> neresim jestli je vazba na okres ...) a
postahovaly se i administrativni hranice mimo ustecky kraj. Obdobne se
da aplikovat na libovolne urovni (okres napr). Tudiz predpokladam ze
spatny byl obsah relace okresu nebo i nizsi, rucne jsem napr opravoval
okres Teplice, ktery taktez obsahoval hranice uplne mimo. Reklace kraj
-> okresy spatne nebyly.