[Talk-cz] eStudanky

Petr Dlouhý petr.dlouhy na email.cz
Čtvrtek Září 2 14:51:53 UTC 2010

Ahoj,

Zdroje pitné vody jinak považuju za velmi důležitou součást OSM, takže
jestli se je povede importovat, tak to bude super.

Pokud jsou studánky zaměřené pomocí mapy.cz, tak bych neviděl problém ani
tak s přesností (ono by příliš nevadilo ani kdyby ta studánka byla třeba o
100 metrů vedle, vždy by jí šlo šoupnout na správné místo), ale je otázka,
jestli je to správně z hlediska autorských práv. Pokud je tam přímo
obkreslená studánka z Map, tak je to špatně určitě; pokud je jen zaměřená,
tak nevím.

Další problém může být to, že OSM pravděpodobně přejde na novou licenci,
takže bude pravděpodobně nutné kontaktovat jednotlivé přispěvatele
estudanek, jestli se změnou souhlasí.

--
Petr Dlouhý