[Talk-cz] Import adres okresu Benešov

Lukas Kabrt lukas na kabrt.cz
Pondělí Září 6 11:43:36 UTC 2010

Neprirazene casti obci (zakomentovane na konci souboru) je potreba
priradit ke katastralnim uzemim. Muze se stat (a casto se tak stane),
ze domy v jednotlivych castech obce na jednom katastalnim uzemi maji
stejna c.p., pak si ze souboru s hranicemi vykopiruju prisusnou obec a
katastalni uzemi rozdelim na mensi casti podle casti obce, soubor
ulozim a v BAT souboru zmenim kucr.osm na vytvoreny soubor. Pak znova
vygeneruju soubory s adresami.

Nazornejsi je asi priklad [1].

[1] http://sites.google.com/a/kabrt.cz/osm/home/adresy-priklad.zip?attredirects=0&d=1

Lukas