[Talk-cz] Import adres okresu Benešov

Lukas Kabrt lukas na kabrt.cz
Pondělí Září 6 20:41:17 UTC 2010

Omlouvam se, mozna to bylo moc zjednodusene ... kdyz clovek vi jak
program pracuje, tak se mu to zda jasne.

> Jak si mám ze souboru s hranicemi vykopírovat příslušnou obec, kde tento soubor naleznu
soubor s hranicemi - kucr.osm v adresari "data", se souborem pracuju
normalne v JOSM, pripadne si nejdriv udelam vyrez pomoci osmosis, aby
to JOSM snaze "prechroustal".

Pokud se katastralni uzemi deli na vice casti, tak kazda cast musi mit
unikatni jmeno a musi byt definovana pomoci relace, stejne tak jako
katastralni uzemi v souboru kucr.osm

> kde najdu příslušný bat soubor který mám změnit
pro kazdy MAP soubor, jehoz nazev zacina podtrzitkem (tedy ten, co je
nutne rucne upravit), je ve stejnem adresari BAT soubor se stejnym
jmenem. Spustenim BAT souboru se vygeneruji OSM soubory s adresami pro
prislusnou obec.