[Talk-cz] OSM tracer fix

Michal Grézl michal.grezl na openstreetmap.cz
Úterý Září 7 07:30:37 UTC 2010

2010/9/6 Jan Bilak <jan.bilak.osm na gmail.com>:
> Ahoj,
>
> z důvodu nedostatku času jsem se k tomu pořádně nedostal. Tady jsou
> zdrojáky, kde jsem to nahrubo připravil, ale netestoval jsem to a ani
> nezjišťoval, jaká je vlastně nová adresu wms serveru či co jiného se
> změnilo. Doufám, že se najde někdo, kdo to dotáhne. Kdyby tam něco
> chybělo, dejte vědět ... snad jsem nevzal nějakou starou verzi ...
> dělal jsem to dost na rychlo.
>
> http://jabi.aspone.cz/osm/TraceServerBeta7-src.zip
>
> Honza

kde se da nastavit aby wms vracelo cerne na bilem, nebo naopak?
da se to vubec?

momentalne mi to dava bile cary na bilem, nebo pruhlednem pozadi.

tracer funguje, jen se asi musi prizpusobit tomu co vraci wms, pokud
wms nepujde zmenit.

--
Michal Grézl
http://openstreetmap.cz