[Talk-cz] Import adres okresu Benešov

Lukas Kabrt lukas na kabrt.cz
Úterý Září 7 09:57:07 UTC 2010

Informace o Osmosis jsou na wiki [1], vcetne odkazu ke stazeni.

Pro vyrez pouzivam prikaz:

osmosis --read-xml file=d:\\OSM\\kucr.osm --bounding-box
clipIncompleteEntities=yes top=50.03 left=13.95 bottom=49.91
right=14.19 --write-xml file=kucr-croped.osm

nejsem si jisty jakou verzi souboru kucr.osm mas, mozna ho bude
nejdrive nutne prevest do formatu API 0.6:

osmosis --read-xml-0.5 enableDateParsing=no file=cz-r.osm --migrate
--write-xml file=kucr-06.osm

[1] http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Osmosis

Lukas