[Talk-cz] Import adres okresu Benešov

Zdeněk Pražák ZPrazak na seznam.cz
Úterý Září 7 19:23:27 UTC 2010

asi jsem nějak natvrdlý ale nejsde mi to.
osmosis jsem rozbalil do adresáře c:\Users\Zdeněk Pražák\osmosis

Spustím cmd.exe
nastavím adresář c:\Users\Zdeněk Pražák\osmosis a napíši
c:\Users\Zdeněk Pražák\osmosis\osmosis.bat a napíše mi že osmosis.bat není názvem vnitřního ani vnějšího příkazu, spustitelného programu nebo dávkového souboru

totéž mi píše i když nastavím adresář c:\Users\Zdeněk Pražák\osmosis\bin\osmosis.bat