[Talk-cz] mapnavigator free

Jiří Nováček gfreshman na gmail.com
Úterý Září 7 20:16:38 UTC 2010

A do zakazu odboceni, prestoze v OSM je zanesen dobre a myslim ze uz davno.
Jinak i ty chodniky potvrzuji, bez ostychu mi ukazal trasu pro auto a vzal
to kus pres chodnik. A mel problem najit mou externi GPS, musel sem mu to
naeditovat rucne do konfiguracniho souboru. Ale kdyz to doladej tak by to
mohlo byt fajn...