[Talk-cz] žádost o opravu

Mike mike na mikecrash.com
Čtvrtek Září 16 07:13:58 UTC 2010

Opraveno

Důvodem bylo to, že u jedné plochy nebyl dán role na inner, tohle je
taková nectnost mapniku, že pokud relace namá přiřazený tag, tak jí
přiřadí tag z role=outer cesty, ale zřejmě to vezme i nepřiřazený role.

Toto je pozůstatek dávného tagování relací, nyní se má dávat tag na
relaci a na podřízené cesty ne, jen na vnitřní, pokud jsou jiné než tag
relace. Osobně jsem toho názoru, že by se to mělo nějak celé opravit,
protože takových označení jsou tuny. Třeba se na to někdy dostanu.

Mike