[Talk-cz] Koordinace mapování turistických tras KČT

Petr Dlouhý petr.dlouhy na email.cz
Čtvrtek Září 16 17:01:14 UTC 2010

On Thu, 16 Sep 2010 18:39:01 +0200, Petr Kadlec <petr.kadlec na gmail.com>
wrote:

> Ne úplně ideálně, nějaké nástroje jsou, ale v podstatě to je nejslabší
> část Wikimedia Commons.

To by mohl být kámen úrazu, nerad bych tím trávil věčnost. Podívám se,
jestli nějaké dostačující nástroje existují.

> Jde. (Bez té licence, ale nejsem si jist, k čemu by to mělo být dobré:
> všechny obrázky na Commons jsou povinně pod některou svobodnou licencí
> a rozdíly mezi nimi jsou IMHO prakticky nepodstatné.)

Licence není nepodstatná, mezi některými svobodnými licencemi není
konverze možná. Je ale možná, že informace z rozcestníků je možné čerpat
bez ohledu na licenci, protože to není mapové dílo.

> http://toolserver.org/~para/cgi-bin/kmlexport?project=Commons&article=Category:Hiking_and_footpath_fingerposts_in_the_Czech_Republic&redir=google

To vypadá dobře, ale bylo by dobré, aby to fungovalo i s OSM jako
podkladem. Ten parametr "article" nefunguje na tom odkazu, který jsem
posílal předtím.

Nešlo by to jednoduše přidat na <openstreetmap.cz>?

> Jinak další nástroje jdou vyrábět a průběžně vznikají.

> Myslím, že určitě nevadilo (za předpokladů svobodné licence, jisté
> minimální kvality atp.); existuje na to kategorie
>
> http://commons.wikimedia.org/wiki/Category:Hiking_and_footpath_fingerposts_in_the_Czech_Republic

OK. O té kategorii vím; btw. právě jsem přišel, že si jde nechat posílat
novinky v té kategorii jako RSS (přes toolbox vlevo).