[Talk-cz] Koordinace mapování turistických tras KČT

Michal Grézl michal.grezl na openstreetmap.cz
Čtvrtek Září 16 21:16:18 UTC 2010

2010/9/16 Petr Dlouhý <petr.dlouhy na email.cz>:
> Ahoj,
>
> je škoda, že je to pouze naše lokální služba - na globální openstreetview
> bych to nahrával raději (ten projekt se ale už rok nehnul z místa).

nevim jestli zajimaji fotky rozcestniku nekoho jineho nez nas, mozna
jo, spis ale ne.

> Doteď jsem si myslel, že to vůbec nefunguje, až včera jsem přišel na to, že
> to funguje. To byl asi hlavní důvod, proč jsem to zatím nepoužíval.
> Mimochodem - v Opeře se ani neukáže mapa.

zobrazovani fungovalo snad porad, jen s tim uploadem sem si hral podle
toho, jakej byl zrovna k mani nastroj na cteni exif.

funguje to bez vetsich  problemu jen v seamonkey(a tim padem snad i
ff), explorer je uplne mimo, operu moc nezkousim(co sem to zkousel
naposledy tak to slo, ted to opravdu nejde), a chromium funguje asi
taky.  Ted sem zkousel hledani v opere a chyba:
Error:
name: Error
message: Security violation
je uzasna, zrejme naka stupidni ochrana xmlhttprequestu:) takovych
blbosti tam bude spousta.

> Nahrávat přes ftp/sftp by to asi bylo dobré - nejlepší by bylo, kdybych si
> tam mohl držet stejnou adresářovou strukturu jako doma.
struktura je celkem jedno, ve finale to stejne zadnou strukturu asi
mit nebude, proste se to nahraje, zpracuje a zmizne nekam do systemu

> Další problémy, které aktuálně vidím:
>
>        U některých obrázků nefunguje odkaz na zvětšenou verzi (např.
> http://openstreetmap.cz/uploads/uhvozdecka.jpg)

mnojo byla tam chyba pri uploadu, este sem to neopravil v db.

>        Jako náhledy se nahrávají plné verze obrázků - u některých to tudíž
> trvá docela dlouho.

specialni zmensene nahledy by se mohli nejak vyresit

>        U fotek není vidět datum jejich pořízení, což je docela podstatný
> údaj.

to je v exifu, to nebude problem dodat

> Pak je také problém v tom, že v čechách pocházejí všechny rozcestníky ode
> mě, takže mě to moc nepomůže.

no me to pomohlo:)

--
Michal Grézl