[Talk-cz] Tracer 7.1

Libor Pechacek lpechacek na gmx.com
Neděle Září 19 15:26:56 UTC 2010

Ahoj,

On Sat 18-09-10 23:08:37, hanoj wrote:
> na nize uvedene adrese najdete tracer s novym konfigurakem,

Díky za nový release!

S Tracerem už nejakou dobu experimentuji a snažím se ho přimět, aby mi pomohl s
budovami v Kolovratech.  Kresba katastrální mapy vypadá na první pohled
kvalitně, ale Tracer systematicky utíká mimo trasovaný obdélník.  Typicky
namaluje změť zcela mimo zobrazený výřez místo žádaného obdélníku.

Pomůže v konfiguračním souboru zvýšit hodnotu "Resolution" na 2600, nicméně ani
to není ještě záruka úspěchu.  Například dotaz
trace/simple/50.014021287868516;14.621734909378533 vytvoří zašmodrchaninu o 56
uzlech mimo mapový výřez.  Nakonec i polygony, které vektorizuje správně jsou
mírně posunuté.

Máte někdo nápad co poupravit, aby Tracer fungoval v tomto případě
spolehlivěji?

Libor

P.S.  Kdysi jsem psal také něco na vektorizaci bitmapy.  C++ zdrojáky jsou k
nalezení na http://liborpechacek.wz.cz/programming/cove/src-1.1pre2.tgz.  V
souboru libvectorizer/Morphology.cpp jsou implementovány morfologické operace
eroze, dilatace, ztenčování (4-connected) a prořezávání.  Třeba mohou být
inspirací.