[Talk-cz] Tracer 7.1

Petr Dlouhý petr.dlouhy na email.cz
Neděle Září 19 16:27:26 UTC 2010

K tomu právě slouží plugin LargeHoleRemover, který podle předchozích zpráv
v novém archivu zatím chybí. Ten plugin se snaží zacelit větší díry, přes
které to utíká. Aby začal fungovat, tak se to musí nastavit v konfiguráku.
Skenovaná mapa by neměla být problém (pokud to není ta téměř nečitelná z
Rakouska-Uherska, která je ještě v některých vesnicích).

--
Petr Dlouhý